DRODZY UCZNIOWIE I RODZICE
Rozpoczynamy rekrutację trzeciego i ostatniego naboru na rok 2020 do projektu,
który rozpoczął się 01.02.2018.r w ramach projektu
Nowoczesne kształcenie szansą na Twój udany debiut na rynku pracy!
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa RPO WM 2014-2020 X Edukacja dla rozwoju regionu; Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe; Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów; Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
W trakcie trwania wakacji lipiec-sierpień, 23 osoby , uczniowie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 im. Kazimierza Wielkiego w Siedlcach, zdobędą wiedzę, nabędą umiejętności z zakresu programów stażowych, przygotowanych przez nauczycieli specjalistów na podstawie programów nauczania i w porozumieniu z Pracodawcami, odbywając staż w zakładach pracy oraz ukończą specjalistyczne bezpłatne kursy, nadające uprawnienia, Technik architektury krajobraz- dziesięć osób, technik technologii żywności-dziesięć osób i technik rolnik - trzy osoby to zawody, w których uczniowie naszej szkoły kształcąc się teoretycznie i praktycznie, poznają pracę i organizację zakładów , zgodnie z kierunkiem kształcenia Zakładami, które przyjęły naszych stażystów są: Cemhurt Sp. z o.o., z siedzibą w Siedlcach; Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Siedlcach; Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Krzysztof Sieczkiewicz z siedzibą w Zbuczynie; Valmont Polska, z siedzibą w Siedlcach; Zakład Mięsny „Wierzejki” J. M. Zdanowscy Spółka jawna, z siedzibą w miejscowości Płudy;
Uczniowie-stażyści otrzymają wynagrodzenie za okres stażu w wysokości 2.200, 00zł netto oraz zwrot kosztów dojazdu do 70 złotych, uczestniczyć będą w bezpłatnych kursach specjalistycznych i zdobędą dodatkowe uprawnienia. Stażyści otrzymają również wsparcie Doradcy Zawodowego i pomoc w budowaniu ścieżki kariery zawodowej.
Rekrutacja trwa od 20.11.2019-13.12.2020r.
Uczniowie zgłaszają się po komplet dokumentów u szkolnego koodynatora projektu p.Małgorzaty Szymaniuk-Kruk
Zapraszamy!
poniżej dokumenty do pobrania;