Odwiedza nas 144 gości oraz 0 użytkowników.

Nasz staż w Spoleto

Nasz staż w Spoleto upływa do tej pory na systematycznej pracy w przydzielonych nam placówkach, zgodnych z kierunkami kształcenia. Pomimo wysokich temperatur, młodzież nie narzeka i dzielnie radzi sobie tak z upałem jak i z powierzonymi im zadaniami. Monitorowałyśmy stażystów w ich miejscach pracy. W sobotę w dniu wolnym od pracy nasi podopieczni wraz z nami podjęli z powodzeniem próbę zdobycia najwyższego szczytu w Spoleto -Monteluco.

Pozdrawiamy.

Kopiuj z DSCN0775 zdjęcia

Pozdrowienia ze słonecznej Portugalii

Mieszkamy w kampusie. Z noclegu i wyżywienia oraz atrakcji kampusowych jesteśmy bardzo zadowoleni. Młodzież jest zorganizowana i pracowita, co udało nam się sprawdzić podczas staży w firmach. Uczniowie wypowiadają się bardzo pochlebnie na temat pracodawców, współpracowników i miejsc pracy. We wtorek i sobotę mieliśmy dobrze zorganizowane wycieczki turystyczno - krajoznawcze, jako forma wypoczynku oraz poznania historii i kultury Portugalii. Mamy wspaniałą atmosferę, sympatyczną obsługę i doskonałą opiekę.
Pozdrawiamy ze słonecznej Portugalii

Uczniowie wraz z opiekunami
ZSP Nr 4 w Siedlcach

Weekend w Spoleto

Dzisiaj dzień wolny od pracy mają stażyści z 2TK i 2TW. Była to dla nas wspaniała okazja by poznać okolice Spoleto i podziwiać panoramę miasta z murów pobliskiego zamku Rocca Albornoziana. Udało nam się zobaczyć Villa Redenta, w której mieszkamy.

Jesteśmy zadowoleni, pomimo zmęczenia wycieczka nam się udała. Pozdrawiamy serdecznie z Włoch stażyści i opiekunowie.

Pozdrowienia ze Spoleto!

W pierwszym dniu pobytu w Spoleto, odbyliśmy instruktaż BHP, przydział miejsc stażu, poznaliśmy pracodawców oraz wszelkiego rodzaju warunki związane z odbyciem naszych praktyk. Następnie udaliśmy się na wycieczkę po mieście. Poznaliśmy historię miasta oraz najciekawsze jego zabytki.

wlochy 1

Pozdrawiamy serdecznie

Stażyści i opiekunowie.

Stażyści w pracy- Spoleto

Każdy dzień naszego stażu rozpoczyna się od wczesnego śniadania i już o godzinie 8.10 wsiadamy do busa i jedziemy do swoich miejsc pracy. Praca z transportem zajmuje nam 8 godzin z włoską przerwą na siestę. Inne godziny pracy mają stażyści z technologii żywności, ponieważ pracują w restauracjach i kończą o 22.00. Mamy okazję podziwiać Spoleto nocą, bo kiedy zabieramy je do domu jest już ciemno.

Pozdrawiamy stażyści i opiekunowie.

OGŁOSZENIE zebranie uczestników 16 i 17.05. 2017r

OGŁOSZENIE

Dnia 16.05.2017r o godzinie 11.30 w sali audiowizualnej odbędzie się spotkanie organizacyjne i szkolenie  z historii Włoch i Portugalii dla uczniów zakwalifikowanych na staże zagraniczne do Portugalii i Włoch w ramach Projektu DROGA DO SUKCESU.

Dnia 17.05.2017 r. o godz. 12.20 w sali audiowizualnej odbędzie się spotkanie z przedstawicielem policji na temat prawnych aspektów pobytu za granicą.

Obecność obowiązkowa.

OGŁOSZENIE zebranie uczestników 05. 04. 2017r

OGŁOSZENIE

Dnia 05. 04. 2017r o godzinie 13.05 w sali audiowizualnej odbędzie się spotkanie organizacyjne dla uczniów zakwalifikowanych na staże zagraniczne do Portugalii i Włoch w ramach Projektu DROGA DO SUKCESU.